قیمت اپارتمان در قبرس

سایت  evvhouse  مفتخر است که انواع مشاوره و خدمات در زمینه ی سرمایه گذاری خرید ملک برای شما عزیزان خریدار اقدام نماید.

مــــشاوره بــــا ایـــن ســــایت کــــامــلا بـــــا کــــادری مــــجرب و کــــاردان انــــجــام مــــی پــــــذیـــــرد.

استــــودیــــو هــــای عــــالـــی و پـــیشــــرفـــــته کــــامـــــلا مـــــدرن از 25.8 مـــــتر مربـــــــع تــــــا 32 مـــــتر مـــــربــــع در مــــــرگــــز شهـــــر فـــــاماگــــوستــا.

هـــــر آپـــــارتـــــمان از فـــضــــای کـــــافـــــی و نـــــور زیــــــاد از طریـــــق پـــــنجــــــره هـــــای بــــــزرگ و دوجـــــداره را فـــــراهــــم مــــیســـــازد

آپــــــارتــــمان در مـــــنطقــــه مــــعتــــبر فــــاماکــــوستـــــا و در 15 دقــــیقــــه ای دانــــــشگاه بـــــزرگ مـــــدیتـــــرانه شـــــرقی قـــــرار گـــــرفتــــه اســــــت ایـــــن اپـــــارتـــــمان بــــه بـــــزرگتــــــریـــــن و عالـــــی تـــــریـــــن

مــــرکــــز خــــریــــد مــــانـــنـــد رستـــورانـــــها - مــــــغازه هـــــا - پــــــارکـــــهای تفـــــریحـــــی - حـــمل و نقـــــل عــــمومــــی - بـــــیمارستـــــان و مــــــدارس نـــــزدیـــــک مــــی بــــــاشد.

 

 


بطور کلی دلایل استفاده از سیستم DSS:

•   محاسبه سریع: کامپیوتر به تصمیم گیرنده اجازه می‌دهد مقادیر بسیار زیادی از داده را در مدت زمان کوتاه و با هزینه کمی پردازش کند . 
•   غلبه بر محدودیتهای انسانی محاسبات و ذخیره سازی: مغز انسان در تجزیه و تحلیل اطلاعات و همچنین یادآوری آنها دارای محدودیت است . 
•   محدودیتهای انسانی: قدرت حل مسئله یک فرد دارای محدودیت است 
•   کاهش هزینه: کنار هم آوردن گروهی از تصمیم گیران مخصوصاً کارشناسان ممکن است هزینه زیادی داشته باشد 
•   پشتیبانی فنی: بسیاری از تصمیمات محاسبات پیچیده‌ای را می‌طلبند 
•   پشتیبانی کیفیت: سیستمهای کامپیوتری تصمیم گیرا می‌توانند کیفیت تصمیمات اتخاذ شده را بهبود بخشند. 
•   رقابت: فشار رقابتی تصمیم گیری را مشکل می‌کند 

چیست؟ ITL
صفحه اول » ITIL چیست؟
5 (100%) 6 نظر
امروزه دانش و فناوری با سرعت بسیار بالا در حال توسعه و گذار است. سرعت زندگی و مشغله متخصصین و مدیران در جهان امروزی به گونه است که فرصت تجربه اندوزی و آزمون و خطا برای آنها فراهم نبوده و وم استفاده از تجربیات و توصیه های پیشینیان و افراد با تجربه گریپذیر است. علاوه بر این وظیفه تک تک متخصصین و مدیران پس از فراگیری و کسب یک تجربه، مدون نمودن و انتقال آنها به افراد دیگر است.
بدیهی است که یافته های امروز بشر با توجه به دانسته های  او از محیط پیرامون وی شکل میگیرد و این یافته ها با اینکه در حال حاضر بهترین هستند در آینده ای نزدیک و با فراگیری های بیشتر جای خود را به روشهای بهتری خواهند سپرد.
در میان دانشمندان و اساتید، بهترین متدها و روشهای مدیریتی تجربی اصطلاحاً بهروش (Best Practice) نامگذاری شده و بشر همواره در حال مدون نمودن تجربیات جدید خود و بروزرسانی این بهروشهاست. یکی از موسسات و مراکز بینالمللی که با هدف توسعه و بهبود الگوهای مدیریتی همواره به جمع آوری و نشر بهروشها مبادرت ورزیده است وزارت بازرگانی بریتانیا یا (OGC (Office of Government Commerce بوده است که اکنون تحت نام تجاری AXELOS مشغول فعالیت می باشد
 

مجموعه پرسش و پاسخ های مربوط به قانون کار جمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه‌ها : قانون‌ کار؛ قرارداد کار؛ تعریف‌ قرارداد کار و شرایط‌ اساسی‌ انعقاد آن؛ تعلیق‌ قرارداد کار؛ خاتمه‌ قرارداد کار؛ جبران‌ خسارت؛ پرداخت‌ مزایای‌ پایان‌ کار؛ شرایط‌ کار؛ حق‌السعی‌؛ تعطیلات‌ و مرخصی‌ها؛ شرایط‌ کار ن‌؛ شرایط‌ کار نوجوانان؛ حفاظت‌ فنی‌ و بهداشت‌ کار؛ بازرسی‌ کار؛ کارآموز و مراکز کارآموزی‌؛ قرارداد کارآموزی؛ اشتغال؛ اشتغال‌ اتباع‌ بیگانه؛ تشکلهای‌ کارگری‌ و کارفرمایی؛ مذاکرات‌ و پیمانهای‌ دسته‌جمعی‌ کار؛ خدمات‌ رفاهی‌ کارگران؛ مراجع‌ حل‌ اختلاف‌؛ شورایعالی‌ کار؛ جرایم‌ و مجازاتها؛
پرسش : چنانچه بازداشت کارگر منجر به محکومیت وی در مراجع صالحه گردد آیا تلقی مدت بازداشت بعنوان دوران تعلیق قرارداد کار منطبق با ضوابط قانونی است؟
پاسخ : در ارتباط با مواد 17و18 قانون در مواردی که توقیف کارگر منتهی به محکومیت وی گردد، اصولاً  تعلیق تحقق نیافته و مدت بازداشت نیز در سابقه کار کارگر محسوب نخواهد شد.
پرسش: کارگری با یک قرارداد یکساله در کارگاهی بکار اشتغال داشته است  و پس از گذشت مدتی بازداشت شده و در توقیف بوده است. آیا در صورت برائت، می‌تواند جهت ادامه کار به کارگاه مراجعه نماید یا اینکه مدت قرارداد، منقضی شده است؟
پاسخ : از آنجا که تعلیق قراردادکار به این معنی است که تعهدات طرفین قرارداد، و در نتیجه موضوع قرارداد کار، موقتاً بحال تعلیق در آمده و بعبارت دیگر قرارداد در این مدت بلا اثر می‌گردد، طبیعتاً در قرارداد های موقت، مدت تعلیق جزء مدت قرارداد بحساب نخواهد آمد.

 

شناسایی نقاط اهرمی: اثر پروانه‌ای بیانگر حالتی است که در آ‎ن سیستم به شرایط اولیه حساس بوده و تغییر جزئی در شرایط اولیه به تغییرات وسیعی در نتایج منجر می‌گردد، مدیران باید با توسعه مهارت‌های ادراکی خویش و احاطه کامل بر محیط و عوامل سازنده، شناخت ساختار، فرایندها، قوت و ضعف‌های سازمان، اهرم‌ها و تکیه‌گاه‌های حساس را شناسایی کنند، که در آن صورت، با استفاده از اثر پروانه‌ای خواهند توانست با تغییر جزئی و صرف هزینه و نیروی اندک در نقاط اهرمی سازمان، ستاده‌ها را به نحو چشمگیری افزایش دهند.

ز ـ مدیریت ثبات و ناپایداری هم‌زمان: اصل خودسازمان‌دهی ممکن است برای برخی این توهم را به وجود آورد که با وجود این مشخصه در سازمان‌های آشوب‌گونه از اهمیت کار مدیران کاسته می‌شود. مدیریت و اداره‌ کارآمد و مؤثر این اهداف متناقض که حقیقتاً اوج تناقضات نظم و بی‌نظمی، سادگی و پیچیدگی، قابل پیش‌بینی بودن و غیر قابلیت پیش‌بینی، ثبات و ناپایداری است، نیازمند کیاست و تدبیر و هوشمندی فوق‌العاده مدیران است
 

 

15 دقیـــــقه بــــه دانــــشگاه

35 دقــــیقه تــــا فروشـــــگاه

50 دقــــیقه بـــه فـــــرودگاه لارتالا

 

 

شرایط عمومی لازم برای دریافت اقامت دائم از طریق خرید آپارتمان


هــــــدف شــــما عــــزیـــــزان بــــرای درخــــواست اقـــــامـــــت ، بـــــایـــــد زنـــــدگـــــی در قبــــــرس بـــــدون نــــــیاز بــــه کـــــار کـــــردن انـــــجام گــــــردد 
افـــــراد بــــــاید فــــــرد تـــــوجیـــــهی بــــــوده و هیـــــچ گونـــــه سابـــــقه کــــــیفـــری و جــــزایـــــی نـــــداشـــــته بــــاشــــــد
افـــــراد بـــــایــــد قـــــدرت تــــوانـــــایی تـــــامـــــین مـــــالــــی خــــــود و وابـــــستگــــانــــــش (خـــــانـــــواده ) را از طــــــریق ارائـــــه گــــــزارش مـــــالی ثــــــبت نــــمایــــیـــد.

 

پرسش: آیا دستگاههای دولتی می‌توانند به منظور تقلیل پرسنل غیر تخصصی (اداری و خدماتی) افراد را بصورت ساعتی به خدمت بگیرند؟
پاسخ: اشتغال افراد بصورت قرارداد ساعتی قالب مناسبی جهت اجرای بند 2 تصویب‌نامه شماره  122910/ت/750 مورخ  25/9/66 هیات وزیران نبوده و با عنایت به تبصره 1 ماده 35 و بند الف ماده 37 قانون کارجمهوری اسلامی ایران قراردادهای ساعتی اصولاً از جمله قراردادهای کار موضوع ماده 7 قانون اخیرالذکر می‌باشد مگر اینکه بحکم قانون در دایره شمول مقررات استخدامی خاص قرار گرفته باشند.
 

قیمت خانه


قیمت خانه بــــا وجــــود اســـــتانــــداردهـــــای بــــسیــــار قـــــوی ســـــاخــــتمـــانــــی و امـــــکــانــــات بـــــسیـــــار مـــــوجـــــود در پــــــروژه هـــــا بــــسیــــار کــــمتـــر از قــــسمت جــــنوبـــــی و حـــــتی تـــــرکیـــــه مــــی بــــاشـــــد
بــــعنــــوان مــــثـــــال شــــروع قـــــیمـــــت یـــــک نــــــوع اســـــتودیـــــو بـــــا کـــــیفـــــیت بــــــسیــــــار بـــــالــــا 26500 دلـــــار، یــــک آپـــــارتــــــمان دوخــــوابـــــه شــــیک 38500 و یــــــک ویــــــلای نـــــــسبــــتا مـــــناســــــب 69000 دلار مـــــیباشـــــد.
 در حـــــــالـــی کــــه بــــــا هـــــمین قـــــیمـــــت در تــــرکیــــــه و قـــــسمــــت جنـــــــوبی شـــــما مــــــی تـــــوانــــــید بــــــه خــــــرید واحـــــدهــــــایی بـــــا کـــــیفـــیت پاییـــــن تـــــر در بــــخـــــش هـــــای شـــــلوغـــــتر و یــــــا بــــدون ســـــاحــــــل خـــــواهیــــــد بـــــود.
بایـــــد خــــاطــــــر نـــــشان مـــــی کــــــند کـــــه بــــــیشتر شــــــرکــــت هـــــای ســـــاختـــــمانـــــی در پـــــــروژه هـــــای مـــــختـــــلف خــــود شــــرایـــــط خـــــریــــد بســـــــیار خـــــوبــــــی را بــــــرای مــــــشتریــــــــان فــــــراهـــــم کــــــرده انـــــد کـــــه نــــقطه قــوت اســـــــــت. 

زیر ساخت اطلاعات ( II ) 
در زیرساخت اطلاعات ، هدف ایجاد و گسترش امکانات زیر می باشد :  
•    شبکه ها و سرویس های مخابراتی 
•    تکنولوژی های انتقال  
•    سوئیچینگ و روتینگ  
•    دستیابی و عرضه  
•    ارتباطات چند رسانه ای ( صوت ، تصویر ) 
 شامل : 
-  شبکه های موبایل ، بدون کابل  
 - شبکه های فیبر نوری  
 - سیستم های  ماهواره ای   
 - سیستم های سخن پراکنی 
 - ترکیب ( تلفیق) مخابرات با سیستم های چند رسانه ای 
 - ارتباطات محلی با سرعت بالا
 - ارتباطات شهری ، منطقه ای و ملی با سرعت بالا 
 

 

امواج مغزی:
دستگاه موج نگارمغز چهار نوع منحنی ازامواج مغزی را ارائه می دهد که عبارتند از: آلفا، بتا، دلتا و تتا.
ریتمهای دلتا کندترین امواج مغزی با تناوب 1 تا 3 دور در ثانیه بوده و اغلب در خواب عمیق ظاهر می شوند. ریتمهای تتا که دارای تناوب 4 تا 7 دور در ثانیه می باشند و به خلق و خوی بستگی دارند. ریتمهای آلفا که دارای تناوب 8 تا 12دور در ثانیه می باشد و در اوقات تفکر، تامل آزاد رخ داده و در صورت تمرکز حواس قطع می شوند. و بالاخره ریتمهای بتا با تناوب 13 تا 22 دور در ثانیه، ظاهرا منحصر به نواحی جلویی مغز، یعنی جایی که فعالیتهای پیچیده مغز رخ می دهد می باشند.

میدان مغناطیسی بدن و امواج مغزی در معرض خطر:
حتما تا به حال درباره خطرات گوشیهای موبایل یا زندگی در نزدیکی نیروگاه های برق چیزهایی شنیده اید. بنابر تحقیقات پرفسورلای، امواج مغناطیسی خارجی که از نیروگاه های برق یا وسایل برقی مثل سشوارو . ساتع می شود، به DNAسلولهای مغزی آسیب می رساند و قابلیت ترمیم را در آنها از بین می برد. میدانهای مغناطیسی خارجی علاوه بر آسیب به DNA مغز اثر منفی دیگری به بدن دارند. این میدانها باعث اختلال در میدان مغناطیسی طبیعی بدن می شوند.
همانطور که می دانید نزدیک به 70% از بدن ما را آب فرا گرفته است و مولکولهای آب به صورت دو قطبی هستند و زمانی که ما در معرض یک میدان مغناطیسی خارجی قرار می گیریم، این مولکولها در جهت آن میدان قرار می گیرند و این پدیده باعث می شود، نظم میدان مغناطیسی ما به هم بریزد.
علاوه بر عوامل خارجی یکسری عوامل داخلی نیز وجود دارند که باعث می شوند اختلال در میدان بدن ایجاد شود. مهمترین آنها بارهای الکتریکی هستند که هنگام شارش بار در عصب، در اطراف آن به وجود می آیند و به صورت الکتریسته ساکن در بافتهای بدن ذخیره می شوند و میدانی که در اطراف این بارها به وجود می آیند در میدان بدن ایجاد خلل می کنند. این بارها به خصوص در نقاطی که تراکم اعصاب بیشتر است ذخیره می شوند و به دلیل این که هم تراکم زیادی دارند و هم در نزدیکی عصبهای بیشتر و مهمتری قرار دارند، برای بدن به شدت مضر هستند. از جمله این نقاط ناحیه سر، دستها و قسمت مچ پا به پایین است.
 

 

نظریه انگیزشی مککلند: موفقیت، قدرت و دوستی
هانری، ف، کپ می گوید: "موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نمی شوند بلکه متعلق به کسانی است که هرگز از تجدید مبارزه بیم و هراس ندارد."
 


چگونه وقت خود را می گذرانید؟

وقتی تصمیم گرفتید که از استراتژی های مدیریت زمان استفاده کنید، از همان زمان باید شروع کنید. اولین قدم تحلیل و بررسی روشی است که در حال حاضر از وقت خود استفاده می کنید. این کار نباید از طریق حافظه انجام شود. ممکن است شما اکثریت زمانهای بیکاری خود را به یاد نیاورید یا قادر نباشید زمانهایی را که صرف مکالمات طولانی می کنید دقیقاً بیاد آورید. برای ثبت نحوه گذراندن وقت می توانید از یک دفتر یادداشت ، دفتر گزارش فعالیت یا یک دفتر برنامه ریزی با بخش های تفکیک شده به ساعت برای ردیابی فعالیتها استفاده کنید. نه تنها آنچه که در طول روز انجام می دهید

برنامه ریزی در وقت

برنامه ریزی در زندگی شخصی و حرفه ای متفاوت از هم انجام می شوند. در برنامه ریزی شخصی، برنامه ریزی ازطریق هدفگذاری و ترسیم مسیر دست یابی به اهداف انجام می شود. دربرنامه ریزی حرفه ای ،‌برنامه ریزی پروژه محور است. برنامه ریزی پروژه باید از طریق نرم افزارهای برنامه ریزی رسمی انجام شود.
روش برنامه ریزی مناسب خود را انتخاب کنید. از هر روش مانند انتخاب اهداف ، برنامه ریزی رسمی یا غیره یا غیر رسمی که استفاده کنید چند نکته مهم را باید به خاطر بسپارید. ابتدا انتظارات خود را برآورد کنید. به یاد داشته باشید تعداد ساعات محدودی در یک روز وجود دارد. سعی نکنید به نتایجی ماورا قابلیت های خود دست یابید.
دوم ، مدت زمانی را صرف خود کنید. برای اینکه به حداکثر دست یابید به زمان خواب و استراحت کافی نیاز دارید. اقدام به این عمل سخت تر از تصمیم گرفتن برای انجام آن است. هنگام برنامه ریزی شما می پندارید که به هیچ استراحتی نیاز ندارید یا می توانید فقط چهار ساعت در روز بخوابید. کار مداوم بدون استراحت سطح استرس را افزایش داده و سطح عملکرد را کاهش می دهد.

5 اصل مهم درباره مدیریت زمان که به آن اشاره می کنیم:

1- رعایت نظم.اولویت بندی و زمان بندی کارها:
مثال:گاهی کارهایی انجام می دهیم کارهای مفیدی است. اما به دلیل نداشتن نظم و
اولویت نبدی بازده زیادی برای ما ندارد . داشتن یک برنامه روزانه به ما کمک میکند
که از وقتمان بهتر استفاده کنیم همین الان قلم وکاغذ بردارید و برای مثال برنامه ای 
تهیه کنید.
2-کار را در بهترین زمان انجام دهید:
مثال:بانک .نانوایی . بازارها .ادارات .سینما .شهرهای گردشگری و زیارتی و بسیاری
از مکان های دیگر در برخی زمان ها خلوت و گاهی بسیار شلوغ است در صورت امکان زمانی به این مراکز مراجعه کنید که خلوت تر باشد این کار علاوه بر صرفه 
جویی بسیار زیاد در وقت آرامش اعصاب و روان را به همراه دارد.

در روش نقدی خرید خانه (ملک ) :


با خرید خانه (ملک) حدود 90 هزار یورو اقامت دائم  اروپا
با خرید خانه (ملک) حدود 400 هزار دلار  اقامت دائم اروپا
با خرید خانه (ملک) به ارزش 3 میلیون دلار پاسپورت اروپا

 

طـــبق اصــــول قـــوانـــین قــــبرس، یــــک فــــرد غــــیر اروپــــایــــی کــــه در قــــبرس بــــرای خــــود و خـــانــــواده اش یــــک یــــا دو مــــلک بـــه ارزش 500.000 دلار بــــه اضــــافــــه مـــالـــیات بــــر ارزش افــــزوده و بیـــشتــــر خــــریــــداری مــــی گــــردد.
 ایــــن فــــرد مـــی تــــوانــــد بــــرای اقــــامـــت قــــبرس از طــــریق خــــریــــد خانه( ملک) اقـــدام نـــمایــد. قبــــرس بــــا داشـــتن فـــرهنـــگی بــــسیار غــــنی و متــــنوع، مـــحیـــط بـــسیـــار امــــن و جـــاودانـــه ای را بــــرای مـــتـــقاضــــیان خــــرید خانه( ملک ) در ایــــن کشــــور را فــــراهــــم میــــنمایــــد.
 و بـــــه هــــمین عــــلت قــــبرس بــــهتـــریـــن نـــوع گــــزیــــنه بـــــرای سفــــرهـــــای جهـــــانـــی مـــی بــــاشــــد.

اگــــر واجــــدیــــن شــــرایــــط بــــرای اقــــامــــت قبــــرس از طـــــریــــق خــــرید خانه( ملک) نیــــستـــید. شـــرایـــط اقــــامــــت یــــونــــان از طــــریـــق خریــــد خانه( ملک ) و اقــــامــــت بــــلغــــارستــــان از طـــریق خــــریـــد خانه (ملک) را بـــررســـی نـــمایـــیــــد.

 

 

-ویژگی های افراد خلاق : * کنجکاوی فراوان نسبت به مسائل اطراف خویش * توجه دقیق به دنیای اطراف * اعتماد به نفس فراوان * توانایی ارتباط برقرر نمودن با دیگران * توانایی جلب اعتماد دیگران * قدرت ریسک فراوان * ارائه چندین راه حل برای حل هر مسئله * تخیل قوی 
-دانش و آگاهی هایی که برای یک مذاکره کننده موفق لازم است ؟ * توان یادداشت برداشتن بر سر میز مذاکره * توان نگارش خلاصه مذاکره * آگاهی کامل و اشراف به موضوع مذاکره * آگاهی از استاندارد های بین المللی موضوع مذاکره * آگاهی به نیرنگها و ترفند های مذاکره جهت مقاله مناسب با آنها * آگاهی با فرهنگ ملت مذاکره کننده روبرو
-انواع صورتجلسه : * صورتجلسه مشروح – در اینگونه مذاکرات مهم و سرنوشت ساز بی کم و کاست ثبت و نوشته می شود
*صورتجلسه نیمه مشروح – در اینگونه اهم مذاکرات جلسه به انضمام خلاصه تصمیمات اخذ شده ذکر می شود
-اجزاء صورتجلسه : * شماره صورتجلسه * زمان و مکان جلسه * اعضا جلسه * مذاکرات * تصمیمات * جلسه بعدی * امضاء
-مهارتها و تکنیک  یک مذاکره کننده موفق : * مشارکت فعال در مدیریت جلسه مذاکره * داشتن حافظه قوی * قدرت تمرکز بالا  در جلسات *توانایی نه گفتن * مهارت بالا در گوش دادن * مدیریت زمان * توانایی غله بر ترس و نگرانی * توانایی غلبه بر خشم
-روشهای بهبود جلسه مذاکره : * شتاب زده قضاوت نکنید * برای دریافت اطلاعات طرف را زیر فشار نگذارید * چشم به ساعت داشته باشید *خط کف را هیچ وقت رو نکنید * صمیمی باشید * از خود بیقراری نشان ندهید * با مسئله رو برو شوید نه با افراد * رازدار باشید
-روشهای تقویت حافظه برای مذاکره : *دقت بالایی داشته باشید * انجام دادن چند کار با هم به مغز صدمه میزند * فعالیت های ورزشی انجام دهید- در صورتی که سیگار می کشید آنرا ترک کنید * سعی کنید استرس را در خودتان به حداقل برسانید * گوش دادن به موسیقی هنگام ورزش باعث می شود توان کلی مغز افزایش یابد

 

1. راز و نیاز با خدا و در خواست کمک از او برای رسیدن به اهداف را فراموش نکنید.
2. از طریق یک استراحت چند ساعته یا حتی یک روزه پیش از جلسه مذاکره ذهن خود را متمرکز سازید. به جای فکر کردن به مسائل منفی یا آنچه دوست ندارید، برروی موضوعات مثبت و آنچه که دوست دارید تمرکز نمایید.
3. سحرخیز باشید. اگر هر روز یک ساعت از خواب خود را کم کنید پنج سال به عمر کاری خود اضافه نمودید.
4. روح سالم در بدن سالم است. هرروز حداقل ده دقیقه ورزش کنید.
5. نظافت خود و محیط کار خود را رعایت کنید.

6. بدون صرف صبحانه از منزل خارج نشوید؛ صبحانه مهم ترین وعده غذایی شماست.
7. لباس مرتب و کفش واکس زده برای یک مذاکره کننده بسیار حائز اهمیت است.
8. ما ایرانی ها مردمانی احساساتی هستیم. به همین دلیل بهتر است که در بین راه به اخبار گوش ندهید، اخبار بد و ناگوار در ذهن و روان شما تاثیر منفی می گذارد. در آغاز صبح احساس خود را تغذیه نمایید و به موسیقی های شاد یا به نوارهای آموزشی در رابطه با حرفه و تخصص خود گوش دهید.
9. بهتر است اندکی زودتر از منزل خارج شوید تا دچار ترافیک نشوید. اگر هم چنین شد صبور باشید.
10. با سلامی واضح و پرانرژی و قاطع وارد اتاق مذاکره شوید.

 

 

پاسخ: درمواردی که بعضی از دستگاههای دولتی یا خصوصی انجام برخی از فعالیتهای خود را به پیمانکاران واگذار نموده و پیمانکاران نیزبرای انجام پیمان منعقده کارگرانی را با قراردادهای کار موقت به خدمت می‌گیرند با عنایت به موقت بودن پیمان قرارداد منعقده با  پیمانکار کارگران در زمره قراردادهای موقت موضوع تبصره 1 ماده 7 قانون مرقوم بوده و حداکثر مدت آنها محدود بمدت پیمان خواهد بود. بدیهی است با انقضای مدت پیمان و انجام تصفیه حساب رابطه کارگری و کارفرمایی کارگران و پیمانکار خاتمه یافته و اشتغال احتمالی کارگران در همان واحد یا مؤسسه (برای پیمانکار نخستین یا سایر پیمانکاران) یا در مؤسسات دیگر و برای همان پیمانکار دنباله اشتغال اولیه محسوب نخواهد گردید.
 
پرسش: در برخی از کارگاهها درآمد افراد از طریق مشتریان کارگاه تأمین می‌گردد و از کارفرمای کارگاه  مزد و حوق دریافت نمی‌نمایند. آیا رابطه کارگری و کارفرمایی موضوع قانون کار در اینگونه موارد جاریست؟
پاسخ: اصولا وجه تمایز عمده و اساسی قراردادهای کار با سایر قراردادهایی که  موضوع آنها نیز کار و فعالیت انسانی است تبعیتی است که کارگر از کارفرما داشته که در سایر قراردادها این موضوع دیده نمی‌شود. متذکر می‌گردد که تبعیت کارگر از کارفرما بصورت وم رعایت دستورات شفاهی یا کتبی و نیز ضوابط و مقررات مکتوب یا عرفی کارگاه (تبعیت حقوقی) و نیز بصورت رابطه مزدی طرفین و عدم احتمال و تصور سود و زیان کارگر از کار انجام شده (تبعیت اقتصادی) قابل تشخیص است. در زمینه تبعیت اقتصادی ذکر این نکته بی‌فایده بنظر نمی‌رسد که جدای از مزدبگیری  معمول و عرفی که بر اساس آن کارگر مزد مورد توافق را بر پایه زمانی مشخص (ساعت، روز یا ماه) یا براساس هر واحد از کار انجام شده (کارمزدی) مستقیماً از کارفرما یا نماینده وی دریافت می‌نماید با عنایت به پیش‌بینی ماده 190 قانون کار رابطه مزدی می‌تواند بدون اینکه کارگر مستقیم یا غیرمستقیم مزد خود را از کارفرما دریافت دارد بنحوی باشد که تما م یا قسمتی از مزد کارگران بوسیله مراجعین یا مشتریان کارگاه تأمین گردد.
 

 

 

 

وقت شناسی از اصول زیربنایی در مذاکرات محسوب می شود. یک اظهارنظر بیجا، یک سوال بی موقع یا یک اقدام نابهنگام، مثل کنار کشیدن از مذاکره ممکن است مذاکره را از روند مثبت خارج نماید. سوالات، تاکتیک های کلامی و غیر کلامی و مزاح نیز حتی المقدور می بایست از پیش طراحی شده باشد. در صورتی که به نتیجه یک حرکت فی البداهه آگاهی کامل ندارید، بهتر است از انجام آن خودداری نمایید.

قضاوت راجع به عنوان و جلد کتاب 
نه برای شغلی که دارید، بلکه برای شغلی که خواهان آنید، لباس انتخاب کنید و بر تن نمایید.
ظاهر مناسب وماً شما را وارد دفتر هیئت مدیره نمی کند، ولی تقریباً مسلم بدانید که ظاهر نامناسب، شما را از آنجا دور می سازد.
احتمال خطا در قضاوت بیننده
به همین دلیل شما هنگامی که به عنوان یک مذاکره کننده وارد جلسه می شوید، می بایست ظاهری آراسته، متناسب با عرف جامعه و در شان جلسه داشته باشید. همچنین می بایست با وقار و دارای اعتماد به نفس جلوه نمایید. بخشی از اعتماد به نفس به رفتار شما بستگی دارد، اما بخشی دیگر به این مطلب بستگی دارد که لباس هایی بپوشید که مناسب و برازنده شما باشند و به چشم بیاید.

 

1- با صبر و متانت به حرف های دیگر اعضای تیم گوش دهید.
2- هرگز اطلاعات خود را از دیگر اعضای تیم مخفی نکنید.
3- با دیگر اعضای تیم همکاری کنید نه رقابت.
4- بر جنبه های مثبت تمرکز نمایید و دیدگاه ها و افگار منفی را کنار بگذارید.
5- با تغییرات سازگار باشید،لازمه کار تیمب انعطاف پذیری است.
6- یکدیگر را درک کنید و به اختلاف نظرها احترام بگذارید.
7- به یکدیگر احترام بگذارید
8- در زمینه وظایف محوله و مهارت ها توازن برقرار نمایید.

9- به صورت مستمر و منظم عملکرد اعضای تیم کنید و به کمک یکدیگر آن را بهبود بخشید.
10- انعطاف پذیر باشید.
11- با دل وجان با دیگر اعضای تیم همکاری کنید.
12- مسءولیت پذیر باشید.
13- به راحتی با دیگر اعضای تیم ارتباط برقرار کنید.
14- در پی ارتقای خویش و دیگر اعضای تیم باشید
15- با دیگراعضای تیم از نزدیک تعامل داشته باشید.
16- قابل اعتماد باشید.
17،انضباط داشته باشید.
18،ت بازی را کنار بگذارید.
19،جهت دستیابی به موفقیت تیمی مشتاق باشید.
20،به صورت مستمر اطلاعات خویش را افزایش دهید.
21،خلاق باشید.
22،هرگز بهانه جویی نکنید.
23،به وابستگی متقابل بیش از استقلال ارج نهید.

 


طرح ریزی کلی (MIS Master Plan) بر اساس:
اهداف کوتاه مدت
اهداف بلند مدت
در نظر گرفتن کنترل های مورد نیاز 
پدید می آیدتا اهداف مد نظر مدیریت با حد اکثر کارایی تامین گردد.

اثرات MIS در عمل:
آگاهی یافتن سریع نسبت به مشکلات ، مسائل و فرصت ها
افزایش فرصت جهت پرداختن به طرح ریزی
جدا شدن از مشکلات کوچکتر و پرداختن به مشکلات اساسی
اخذ تصمیمات صحیح و به موقع

جایگاه و کاربرد MIS در امور تولیدی: 
تولید محصول عموما به پدید آوردن کالای جدید از مواد خام و یا نیمه ساخته اطلاق میگردد. 
فرایندهای تولیدی که نیازمند اطلاعات میباشند :
طراحی محصول
طراحی تسهیلات
تولید
اتخاذ تصمیمات در واحدهای تولیدی

فرایندهای تولید:
زمان بندی تولید
عملیات فیزیکی تولید
تعیین سطوح موجودی انبار

منابع اطلاعات مدیریت جهت تصمیم گیری در تولید:
داده ها یتولید
داده های انبار داری
داده های تامین کننده مواد اولیه
اطلا عات پرسنلی
داده های نیروی کار
داده های خارج سازمان
مشخصات مهندسی
اطلا عات بازار یابی

جایگاه و کاربرد MIS در امورمالی: 
بازوی عملیاتی سازمان در رسیدن به طرح های اقتصادی منتج از سرمایه گذاری میباشد
آگاهی از وضعیت اقتصادی سازمان
آگاهی از وضعیت نقدینگی سازمان
آگاهی از وضعیت سرمایه گذاری سازمان
آگاهی از وضعیت شاخص های توسعه ای سازمان
آگاهی از قیمت تمام شده محصولات سازمان نسبت به فرایندهای تولید 
با ایجاد MIS دسترسی به کلیه اطلاعات گفته شده ممکن میگردد و در نتیجه وظایف اصلی امور مالی به طور موثری تسهیل میگردد.

جایگاه و کاربرد MIS در اموربازار یابی:
چه تولید کنیم؟
به چه قیمتی بفروشیم؟
چه استراتژی برای ارتقاء محصولات انتخاب کنیم؟
چه کانال های توزیعی مناسب هستند؟

که این مسائل با استتفاده از منابع اطلا عاتی زیر بدست می آیند:
شبکه توزیع
بررسی و تحقیقات بازار
وضعیت و استراتژی رقبا
محیط خارجی سازمان
 

سیستم پشتیبان تصمیم گیری  
تعریف سیستم پشتیبانی از تصمیم (Dss: Decision support system)
مجموعه ای از برنامه ها و داده های مرتبط بهم که برای کمک به تحلیل و تصمیم گیری طراحی می شوند.کمک این گونه سیستم ها در تصمیم گیری بیش از سیستم های مدیریت اطلاعات (MIS) یا سیستم های اطلاعات اجرایی(EIS) است.

اجزای DSS :
این سیستم ها دارای یک بانک اطلاعاتی متشکل از دانش موجود درباره ی موضوع و یک زبان که برای فرموله کردن مسائل و پرسش بکار میرود و یک برنامه مدلسازی برای ازمایش تصمیمات ممکن هستند.
هر سیستم پشتیبان تصمیم گیری دستیابی به سه هدف اصلی را دنبال می کند:
1) کمک به مدیر برای تصمیم گیری در مورد مسائل نیمه ساخت یافته
2) پشتیبانی تصمیم گیری انجام شده توسط مدیر و نه جایگزینی ان
3) بهبود کارائی تصمیم گیری و توجه بیشتر به اثر بخشی ان

اجزای DSS
1-   بانک مدلها
2-   بانک اطلاعاتی 
a.   داده های خارجی
b.   داده های داخلی
3-   سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی
4-   سیستم مدیریت مدلها
5-   نرم افزار مدیریت

فرآیند DSS
الف)یکی از مهم ترین سیستمهای اطلاعاتی است که مدیران رده بالای هر سطح  سازمان را درامرتصمیم  گیری وهدایت سیستم، یاری می کند.   DSS پشتیبان، تصمیم گیری های مدیر است  و  تصمیم گیری نهایی با مدیر است. 

   ب)

Data Analysis     
Data   Mining      
Intelligent Agent
 

 


ودر نهایت اینکه از پنج دشمن کار تیمی بپرهیزید:
بی توجهی به نتیجه کار
مسئولیت پذیری 
بی تعهدی 
ترس از برخورد
بی اعتمادی
 

1- تنها خود را مسئول زندگی فردی و شغلی خویش می داند.
2- از ارزش ها استعداد ها صفات فضائل و در یک کلام دارایی های معنوی خویش به خوبی آگاه است.
3- به راحتی قادر است با دیگران یک ارتباط دو جانبه و موثر برقرار نماید. 
4- عامه مردم بصورتی خیال پردازانه امید ها و آرزوهایی دارند ولی افراد دارای اعتماد به نفس دارای هدف و برنامه اند.
5- نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی شناسایی می کنید و در جهت افزایش نقاط قوت و همچنین کاهش و حتی حذف نقاط ضعف خویش تلاش می کند.
6- باورها و اعتقادات وی دارای ثبات است و به آن ها به بهترین نحو عمل می کند .

1- اشراف کامل به موضوع مذاکره داشته باشید .
2- این مطلب را مدنظر قرار دهید که تمامی افراد به دلیل نیاز هایی که دارند پشت میز مذاکره می نشینند.
3- باورهای شما و اینکه به چه میزان به قابلیت های خویش در انجام مذاکرات اطمینان دارید . با میزان توانایی های شما جهت به موفقیت رسیدن در طول مذاکره ارتباطی مستقیم دارد.
62|شایستگی های یک مذاکره کننده 
4- احساسات آزار دهنده و بازدارنده نظیر احساس خجالت شرمندگی ناتوانی حقارت بی کفایتی اجتماع گریزی تعارض ستیز و خصومت را از خود دور سازید.
5- پیش از مذاکره دقیقا مشخص نمایید از مذاکره چه چیزی می خواهید ؟
6- از افرادی که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند الگو بردارید وقتی لباس می پوشید صحبت می کنید عصبی میشوید و حتی وقتی شوخی می کنید اول از خود بپرسید یک انسان دارای اعتماد به نفس بالا در چنین مواردی چه کار میکند؟ 
7- تمرکز بر اهداف از مذاکره برمیزان قدرت اراده و استقلال شما در جریان مذاکره می افزاید .
8- این نکته مد نظر داشته باشید  که مخاطب شما همان قدر به شما احترام می گذارد که شما برای خود احترام قائل هستید.
9- پیش از آغاز مذاکره هرچه که از نظر شما به عنوان مقدمات حائز اهمیت است را مهیا سازید.

 

1- یکسونگر نباشیم وطرف مقابلمان را نیز یکسونگر نکنیم.
2- در پیشنهادها وراه حل هایی که ارائه می دهیم خواسته ها ومنافع حقه ومشروع طرف مقابل را نیز در کنار منافع مشروع وحقه خودمان مد نظر قرار بدهیم.
3- مکان مذاکره را خالی از عوامل تنش زا نگه داریم .
4- همیشه پیش از حضور در مذاکراتمان از خود بپرسیم:"اگر آن سوی میز نشسته بودم،به موضوعات مورد بحث چگونه فکر می کردم؟چگونه قضاوت می کردم؟ونهایتاًچگونه مذاکره می کردم؟"
آنچه  برای  خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند وآنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.
                                     1- توکل واقعی به خداوند داشته باشید:در صورت اعتقاد واقعی به خداوند،دیگر در مسائل یا در برخورد با رفتارهای ناشایست طرف مذاکره خود ناامید یا عصبانی نخواهید شد،بلکه تنها به خداوند توکل وامور را به وی واگذار می کنید.
2- با خود عهد ببندید که هیچ گاه،در هیچ شرایطی ودر مقابل هیچ فردی،صبر خود را از دست ندهید ودر صورت بروز بی صبری خودرا سرزنش نمایید.
3- سعی کنید تمام آنچه سبب بی صبری شما می شود را نادیده بگیرید.
4- همیشه آماده برخورد با افرادی باشید که ممکن است با شما رفتارهای ناشایست ودور از شأن داشته باشند.


 

1- بکوشید تا بیشتر زمان خود را صرف فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده کنید ، همچنین فعالیت هایی را که زمان خیلی زیادی از شما می گیرد ، به صورت مقطعی انجام دهید نه مستمر.
2- با پذیرش تعهدات زیادی که تاثیر چندان در رسیدن شما به اهدافتان ندارند موافقت نکنید، بلکه به آن ها نه بگویید .
3- به هنگام واگذاری کار یا قرارداد به دیگران، اطمینان حاصل نمایید که ایشان کاملا متوجه شده اند که چه کاری را در چه زمانی، در چه مکانی، با چه کیفیتی و به چه علتی می بایست انجام دهند؟
4- بکوشید فعلیت هایتان هم دارای کارایی و هم اثر بخشی باشد. اثر بخشی به مفهوم نجام کارهای درست است و کارآیی به مفهوم انجام کارها به روش درست.
5- هنگامی که خسته اید، دست از کار بکشید و استراحت کنید.
6- مهارت های شخصی تان را بالا ببرید .
7- عادات خوب را در خود پرورش دهید.
8- زمان های قوت و ضعف انرژی خود در طول روز را شناسایی و به نحوی برنامه ریزی کنید که فعالیت هایی را که مستم انرژی زیاد است در اوقاتی که انرژی فراوان دارید و فعالیت هایی را که به انرژی کم نیاز دارند در زمان های دیگر انجام دهید .
9- عدم رعایت اصول بهداشتی و ضعف سلامتی می تواند تمام ابعاد زندگی فردی و شغلی شنا را به صورتی جدی تحت تاثیر قرار دهد. پس به اندازه کافی غذا بخورید و همچنین سلامت جسمی و روحی خود را با تمرین های ورزشی حفظ نمایید و همچنین زمان کافی برای تمام ابعاد زندگی خود از جمله خانواده، دوستان و تفریحات و . اختصاص دهید .
10 در ابتدا به کارهای بحرانی، سپس کارهای مهم و در صورت باقی ماندن زمان، به انجام کارهای روز مره خود بپردازید .
11- از یک  بعدی بودن بپرهیزید و بین شغلتان و زندگی تعادل برقرار کنید.
12- دنبال کارها را بگیرید و آن ها را نسیه و نیمه رها نکنید .
13- همیشه سراغ افرادی بروید که در کار خود استاد باشند، حتی اگر مجبور باشید بهای بیشتری بپردازید.
14- ساده سازی را تمرین کنید و به هیچ وجه کارها را پیچیده نکنید .
15- با خواسته ها و اهدافتان هماهنگ باشید.
16- تا حد امکان از کار کردن در روزهای تعطیل بپرهیزید.
17- تند خوانی را بیاموزید .
18- در حد امکان اتاق مذاکره را به رنگ سبز در آورید، زیرا موجب افزایش تمرکز می شود.
19- کنترل ذهن داشته باشید.
20- درست و به موقع تصمیم بگیرید .
21- از خواب شبانه خود نزنید.
22- به حرکات خود سرعت ببخشید.
23- به امورتان نظم و ترتیب بدهید.
24- صبح ها زودتر از خواب بیدار بشوید.
25- سعی کنید همیشه محیط اطرافتان منظم باشد .
26- به خاطر موارد بی اهمیت یا کم اهمیت انرژیتان را تلف نکنید
 

 

منبع سایت ( * خانه-evvhouse * )


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها