قیمت آبارتمان در قبرس

1- توانمندی برقراری ارتباط با دیگران
2- تسلط بر نفس
3- تمایل به کسب موفقیت
4- وقت شناسی
5- آراستگی ظاهری
6- سلامتی و بنیه خوب جسمی و روانی
7- پرکاری و توان ساعات کار طولانی
8- توانمندی همکاری با طرف مذاکره
9- توانمندی برقراری ارتباط صمیمانه با همکاران 
10- هماهنگی با اعضای تیم مذاکره
11- توان برقراری ارتباط چشمی با مخاطب
12- توان جلب نظر دیگران
13- توانایی جلب احترام و اعتماد طرف مقابل
14- جذابیت کلام

 

 

 

سعی کنید در مذاکراتتان، انتقادات سازنده بدون توهین مطرح نمایید.
احساسات هر فرد قبل از هر چیز روی خود او تاثیر خواهد گذاشت. اگر احساسات منفی شما را اذیت می کنند، با مدیریت و کنترل آنها می توانید از شرشان رهایی یابید. به عنوان مثال می توانید در چنین شرایطی وضعیت بدن خود را تغییر دهید (اگر حرکت می کنید، بنشینید و برعکس).
تنها یک راه وجود دارد که هرچیزی را که می خواهیم به دست آورید و آن اینکه طرف مقابل را به آنچه می خواهید علاقه مند سازیم؛ به این مفهوم که اگر می خواهید مخاطبتان بر سر میز مذاکره، کاری برای شما انجام دهد، ببینید آیا او به انگیزه شما برای انجام آن کار اهمیت می دهد؟ شاید او اصلاً علاقه ای به آنچه شما می خواهید نداشته باشد. او می خواهد بداند این کار چه نفعی برایش دارد. پس برای اینکه به خواسته خود برسید، صادقانه و با نگرشی مثبت، قاطعانه و با اعتماد به نفس مزایای انجام آن کار را توضیح دهید.
نظریات منطقی مخاطب خود را بپذیرید.
در برخورد با طرف مقابلتان به خاطر داشته باشید افراد بیش از آنکه منطقی باشند، احساساتی اند، پس کمی از منطق فاصله بگیرید.
بهترین راه برای پیروز شدن در یک بحث و جدل این است که از آن اجتناب کنید.
 به یاد داشته باشید که معانی عمیق در زیر کلماتی که به کار می برید نهفته است، اما تن گفتار و تُن صدا، احساسات و افکار واقعی شما را آشکار می سازد.
این نکته را مد نظر داشته باشید که پیش از هر نوع موافقتی از سوی طرف مقابلتان با شما او خود شما را تایید کرده و می پذیرد؛ به این مفهوم که از ظاهرتان گرفته تا لحن کلامتان برای وی دارای اهمیت است. 
 

منبع سایت ( خانه-evvhouse)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها