قیمت آبارتمان در قبرس

1- توانمندی برقراری ارتباط با دیگران
2- تسلط بر نفس
3- تمایل به کسب موفقیت
4- وقت شناسی
5- آراستگی ظاهری
6- سلامتی و بنیه خوب جسمی و روانی
7- پرکاری و توان ساعات کار طولانی
8- توانمندی همکاری با طرف مذاکره
9- توانمندی برقراری ارتباط صمیمانه با همکاران 
10- هماهنگی با اعضای تیم مذاکره
11- توان برقراری ارتباط چشمی با مخاطب
12- توان جلب نظر دیگران
13- توانایی جلب احترام و اعتماد طرف مقابل
14- جذابیت کلام

 

 

 

سعی کنید در مذاکراتتان، انتقادات سازنده بدون توهین مطرح نمایید.
احساسات هر فرد قبل از هر چیز روی خود او تاثیر خواهد گذاشت. اگر احساسات منفی شما را اذیت می کنند، با مدیریت و کنترل آنها می توانید از شرشان رهایی یابید. به عنوان مثال می توانید در چنین شرایطی وضعیت بدن خود را تغییر دهید (اگر حرکت می کنید، بنشینید و برعکس).
تنها یک راه وجود دارد که هرچیزی را که می خواهیم به دست آورید و آن اینکه طرف مقابل را به آنچه می خواهید علاقه مند سازیم؛ به این مفهوم که اگر می خواهید مخاطبتان بر سر میز مذاکره، کاری برای شما انجام دهد، ببینید آیا او به انگیزه شما برای انجام آن کار اهمیت می دهد؟ شاید او اصلاً علاقه ای به آنچه شما می خواهید نداشته باشد. او می خواهد بداند این کار چه نفعی برایش دارد. پس برای اینکه به خواسته خود برسید، صادقانه و با نگرشی مثبت، قاطعانه و با اعتماد به نفس مزایای انجام آن کار را توضیح دهید.
نظریات منطقی مخاطب خود را بپذیرید.
در برخورد با طرف مقابلتان به خاطر داشته باشید افراد بیش از آنکه منطقی باشند، احساساتی اند، پس کمی از منطق فاصله بگیرید.
بهترین راه برای پیروز شدن در یک بحث و جدل این است که از آن اجتناب کنید.
 به یاد داشته باشید که معانی عمیق در زیر کلماتی که به کار می برید نهفته است، اما تن گفتار و تُن صدا، احساسات و افکار واقعی شما را آشکار می سازد.
این نکته را مد نظر داشته باشید که پیش از هر نوع موافقتی از سوی طرف مقابلتان با شما او خود شما را تایید کرده و می پذیرد؛ به این مفهوم که از ظاهرتان گرفته تا لحن کلامتان برای وی دارای اهمیت است. 
 

 

سعی کنید در مذاکراتتان، انتقادات سازنده بدون توهین مطرح نمایید.
 احساسات هر فرد قبل از هر چیز روی خود او تاثیر خواهد گذاشت. اگر احساسات منفی شما را اذیت می کنند، با مدیریت و کنترل آنها می توانید از شرشان رهایی یابید. به عنوان مثال می توانید در چنین شرایطی وضعیت بدن خود را تغییر دهید (اگر حرکت می کنید، بنشینید و برعکس).
تنها یک راه وجود دارد که هرچیزی را که می خواهیم به دست آورید و آن اینکه طرف مقابل را به آنچه می خواهید علاقه مند سازیم؛ به این مفهوم که اگر می خواهید مخاطبتان بر سر میز مذاکره، کاری برای شما انجام دهد، ببینید آیا او به انگیزه شما برای انجام آن کار اهمیت می دهد؟ شاید او اصلاً علاقه ای به آنچه شما می خواهید نداشته باشد. او می خواهد بداند این کار چه نفعی برایش دارد. پس برای اینکه به خواسته خود برسید، صادقانه و با نگرشی مثبت، قاطعانه و با اعتماد به نفس مزایای انجام آن کار را توضیح دهید.
نظریات منطقی مخاطب خود را بپذیرید.
با مخاطبتان راجع به موضوعاتی که بیشترین اهمیت را برایش دارد، صحبت کنید.
بهترین راه برای پیروز شدن در یک بحث و جدل این است که از آن اجتناب کنید.
به یاد داشته باشید که معانی عمیق در زیر کلماتی که به کار می برید نهفته است، اما تن گفتار و تُن صدا، احساسات و افکار واقعی شما را آشکار می سازد.
این نکته را مد نظر داشته باشید که پیش از هر نوع موافقتی از سوی طرف مقابلتان با شما او خود شما را تایید کرده و می پذیرد؛ به این مفهوم که از ظاهرتان گرفته تا لحن کلامتان برای وی دارای اهمیت است. 

 

 

برنامه هایتان را از شب قبل تنظیم کنید. برای هر فعالیتی حتی تلفن زدن برنامه داشته باشید.
 برای هر مذاکره ای که انجام می دهید یک پایکاه داده یا پرونده تهیه کنید و در آن تمام اطلاعاتی که از مذاکره تان به دست آوردید را ثبت نمایید.
 مواظب زمان خودتان و مخاطبتان باشید.
 به موقع به محل جلسه برسید.
در جلسه، حرفه ای عمل کنید، دستپاچه نشوید، متین و مسلط باشید. تلفن همراهتان را خاموش کنید، سیگار نکشید، آدامس نخورید و در یک جمله مواظب رفتار خودتان باشید.
 با احترام کامل کارت ویزیت خود را به طرف مقابلتان (با دو دست) تقدیم کنید. کارت ویزیت مخاطبتان را با احترام بگیرید. اگر اسم ایشان را خوب متوجه نشدید، بگویید: "معذرت می خواهم آقای؟ سپس کارت او را با احترام در جیب کتتان قرار دهید. خانم های ایرانی بهتر است کارت ویزیت را با احترام داخل کیف کوچکی که داخل کیفشان است، قرار دهند.
 تنها راه دستیابی به موفقیت این است که به کاری که انجام می دهید، عشق بورزید.
 چشم انداز کلی زندگی شغلی خود را در نظر داشته باشید.
در حین مذاکرات از صحبت های نامفهوم بپرهیزید.
 از رقبایتان بدگویی نکنید.

 

17ـموفقیت هر شخص به حمایت دیگران بستگی دارد،پس مردم را دوست داشته باشیدتا شما را دوست داشته باشندو از شما حمایت کنند.
18ـدر صورت بروز سو تفاهم صمیمانه سعی کنید همکارانتان را از شر سوتفاهم خلاص نمایید.
19ـدر ارتباط خود این نکته ها را مورد نظر قرار دهید:گوش کنید تا بفهمید،حرف بزنید تا شما را بفهمند.
20-به صورت تحکم آمیز و آمرانه دیدگاه های خود را بر همکارانتان تحمیل نکنید،مجالی هم برای پرس و جو ،مخالفت یا موافقت به وی بدهید.
21ـاگر متوجه شدید که همکارانتان مایل به صحبت کردن استبه او مجال دهید افکارش را بروز دهد و اگلاعات و معلوماتش را برای شما بیان کند.
22ـ هرگز از تکنیک تهدید و کنایه استفاده نکنید. 
23-به کار بردن بعضی عبارات در دیگران ایجاد مقاومت می کندو سبب از دست دادن حمایت ایشان می گردد،دو عبارت است که هنگام محاوره و ایجاد ارتباط با دیگران می توان به کار برد:به طوری که هم احترام طرف مقابل را حفظ کنیدو هم مطلب خود را منتقل سازید:به عقیده شما احترام می گذارم . و نظر شما را تحسین می کنم.
24ـاز اظهار عبارات تو خالی،دلخوش کننده و کلیشه ای اجتناب بورزید.
25-بهترین نوع سخن گفتن،داشتن صراحت،احترام متقابل و همچنین دیدن قضایا از دریچه چشم همکارتان است.
26ـبه هنگام سخن گقتنبا همکارنتان از صحبت خود را موارد مورد توافق آغاز کنیدو به تدریج به موارد مورد اختلاف بروید.
 

بایزیدبسطامی :"چنان نمای که هستی"
ناپلئون :"مرد درستکار پیوسته بانفس خود می جنگد تا بر خود فرمان روا گردد.»
 افلاطون :"سرعت وتندی انجام کار را مجوی ،بلکه بر خوبی ودرستی آن سعی کن،زیرا مردم از تونمی پرسندکه در چه مدت کار را انجام داده ای،بلکه خوبی وبی نقصی آن را می جویند."

 

صداقت و راستوگویی
بلند همتی
رازداری
اعتماد به نفس
قاطعیت
انصاف و در نظر داشتن منافع حقه طرف مقابل
منطقی و دور بودن از احساسات افراطی
درستکاری
امانت داری
ادب متانت و حفظ حرمت طرف مذاکره
انعطاف پذیری 
صبر، تحمل شکیبایی
شهامت بالا در تصمیم گیری در حین جلسات مذاکره
صراحت در کلام و روشنی در بیان
داشتن قوه خلاقیت
شوخ طبعی
اعتدال
اراده
ریسک پذیر بودن
شجاعت 
دوراندیشی
هوش
سرعت عمل

منبع سایت ( خانه-evvhouse)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها